Par Mogo

Mūsu statistika
Kopā ar Mogo uz ceļa ir vairāk nekā 50 000 auto!
Apmierinātu klientu apkārt pasaulei!
Vairāk kā piecdesmit sadarbības partneru!
Mūsu misija

Ilgstošas attiecības
Esot izpalīdzīgi, dzīvespriecīgi, atvērti un vienmēr pieklājīgi savā komunikācijā, mēs veidojam stipras un ilgstošas attiecības. Tā mums ir visaugstākā vērtība gan starp mūsu klientiem un partneriem, gan mūsu darbiniekiem.

Zināšanas
Neatkarīga domāšana un lēmumu pieņemšana tiek augstu novērtēta. Tāpēc viss darbs tiek veikts pareizi, vienmēr paturot prātā mūsu klientu intereses. Komanda ir panākumu atslēga un tikai tā spējam sasniegt nospraustos mērķus.

Brīvība
Mūsu vidū jūs sastapsiet cilvēkus, kuri situācijas risina empātiski un ar klientu orientētu pieeju. Mūsu skatījums ir vērsts uz jaunu iespēju izpēti, nevis problēmu risināšanu. Atšķirīgo pieeju palīdz veicināt elastība.

Uzmanība detaļām
Kā aizdevuma sniedzējs mēs pievēršam īpašu uzmanību detaļām kā vissvarīgākajai pamatvērtībai. Mūsu darbu raksturo nelokāma konsekvence un precizitāte, kas ļauj mums veikt pārdomātas un apzinātas izvēles. Bez vilcināšanās aptverot katru detaļu, mēs apzinīgi pildām savus pienākumus.
Kāpēc izvēlēties Mogo? 🗺️

TrustLine (Trauksmes celšana)
Mēs rūpējamies par integritāti, atbilstību un ētiku un uzskatām, ka, veidojot uzticēšanās kultūru, ir svarīgi izteikties, ja kaut kas nav kārtībā, lai mēs varētu risināt problēmu.
TrustLine ir Mogo mātesuzņēmuma Eleving Group trauksmes celšanas sistēma, kurā Mogo darbinieki un ārējās ieinteresētās personas var droši un konfidenciāli ziņot par aizdomām par iespējamiem, pašu pieredzētiem vai novērotiem pārkāpumiem. TrustLine ir izstrādāta, izveidota un darbojas tā, lai nodrošinātu informācijas pilnīgumu, integritāti un konfidencialitāti un nepieļautu nepiederošu personu piekļuvi tai.
Kad ziņot par pārkāpumu, izmantojot TrustLine
Aicinām ziņot par jebkādiem pārkāpumiem saistībā ar:
- Mogo vai trešo personu, kas pārstāv Mogo, uzņēmējdarbības ētikas un standartu pārkāpumiem;
- Mogo politikas un vērtību pārkāpumiem saistībā ar vadības praksi, uzņēmējdarbības praksi vai uzvedību;
- bažām par apšaubāmu grāmatvedību, iekšējo kontroli, revīziju un finanšu pārskatiem vai apzinātām darbībām, lai nepamatoti iegūtu neatļautus labumus, piemēram, naudu, īpašumu vai pakalpojumus;
- bažām par Mogo iesaistīšanos cilvēktiesību pārkāpumos, kā arī par uzņēmējdarbību vai uzvedību, kas ir pretrunā cilvēktiesību ievērošanai;
- nozīmīgiem pārkāpumiem saistībā ar monopolu novēršanu vai negodīgu tirdzniecību, spiegošanu vai sabotāžu un informācijas drošības pārkāpumiem.
Lai izteiktu bažas par integritāti, nav jāzina sīka informācija un nav jābūt pārliecinātam, ka kaut kas nav kārtībā. Varat paļauties, ka nopietni, godīgi un operatīvi izskatīsim jūsu ziņojumus un rīkosimies, ja kaut kas būs jānovērš. Ja vēlaties, ziņojums var būt pilnīgi anonīms.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka TrustLine sistēmu nevajadzētu izmantot, lai ziņotu par klientu sūdzībām. Lai ziņotu par šādām problēmām, lūdzu, izmantojiet klientu apkalpošanas dienesta kontaktinformāciju.
Anonimitāte un atriebības novēršana
Eleving Group nepieļauj diskrimināciju un atriebību attiecībā uz personām, kuras godprātīgi ziņo vai piedalās izmeklēšanā. Tāpēc izmantojam efektīvus, konfidenciālus un drošus ziņošanas kanālus un nodrošinām, ka ziņotāji, kuri ziņo par pārkāpumiem, ir efektīvi aizsargāti pret atriebību. Ja uzskatāt, ka pret jums ir vērsta atriebība par ziņošanu vai piedalīšanos izmeklēšanā, nekavējoties informējiet mūs par to, izmantojot TrustLine. Visi šādi ziņojumi tiks izskatīti konfidenciāli.
Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzam skatīt Eleving Group Trauksmes celšanas politiku.