Biežāk uzdotie jautājumi

Patēriņa kredīts

Pieteikšanās

  • Kādi ir nosacījumi, lai es varētu saņemt patēriņa kredītu?

    Vari pieteikties kredītam, ja esi pilngadīga fiziska persona ar bankas kontu un pieslēgtu internetbanku. Klātienē mogo filālēs iespējams pieteikties arī tad, ja tev nav pieslēgta internetbanka. Tavai pilsonībai nav nozīmes, taču tev jābūt beztermiņa uzturēšanās atļaujai Latvijas Republikā.

  • Vai varu saņemt patēriņa kredītu, ja mana pastāvīgā dzīvesvieta ir ārzemēs?

    Jā, tas ir iespējams.

  • Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai pieteiktos patēriņa kredītam?

    Ja vēlies pieteikties kredītam klātienē mogo filiālē, tev būs nepieciešams uzrādīt pasi vai personas apliecību (eID).

  • Kā es uzzināšu, ka mans pieteikums patēriņa kredītam ir apstiprināts?

    Ja apstiprināsim tevis pieteikto patēriņa kredītu pilnā apmērā, nauda tiks pārskaitīta uz tavu kontu – par to paziņosim ar SMS un e-pastā. Ja apstiprināsim mazāku summu, nekā sākotnēji prasīji, tu saņemsi SMS ar aicinājumu sazināties ar mogo klientu apkalpošanas speciālistiem.

  • Cik ilgā laikā pēc pieteikuma apstiprināšanas nauda tiks ieskaitīta manā kontā?

    Ja kredīts tiks apstiprināts pilnā apmērā, nauda tiks ieskaitīta tavā kontā 30 minūšu laikā.

  • Vai patēriņa kredītu iespējams saņemt 24 stundas diennaktī?

    Pieteikuma formu tu vari aizpildīt jebkurā diennakts laikā, taču aizdevumu izskatīšana un piešķiršana notiek darbdienās no plkst. 9.00 līdz 23.00 un brīvdienās no plkst. 10.00 līdz 17.00.

  • Ar kādiem papildus maksājumiem jārēķinās, piesakoties patēriņa kredītam?

    Pieteikšanās kredītam un izsniegšana ir bez maksas, un kredīta lietošanas laikā tev būs jāmaksā tikai procenti.

  • Vai varu saņemt patēriņa kredītu skaidrā naudā?

    Jā, tas ir iespējams – šādā gadījumā tev kredīts ir jānoformē kādā no mogo filiālēm, vai arī pēc pieteikuma aizpildīšanas mogo.lv mājaslapā jāsazinās ar klientu apkalpošanas centru un jāinformē par vēlmi kredītu saņemt skaidrā naudā.

  • Vai varu saņemt patēriņa kredītu, ja man jau ir citas kredītsaistības?

    Tas ir iespējams, ja tavu ienākumu un izdevumu proporcija atļauj uzņemties vēl papildu saistības.

  • Vai vienlaikus varu saņemt vairākus mogo aizdevumus, piemēram, patēriņa kredītu un līzingu?

    Tas ir iespējams, ja tavu ienākumu un izdevumu proporcija atļauj uzņemties vēl papildu saistības.

Maksājumi

  • Kādos veidos iespējams veikt ikmēneša maksājumu?

    Maksājumu vari veikt gan internetbankā, gan mogo filiālēs visā Latvijā.

  • Cik ilgā laikā mans veiktais maksājums tiek apstiprināts?

    Ja maksājums tiks veikts vienas bankas ietvaros, naudu saņemsim dažu minūšu laikā. Ja tas būs starpbanku maksājums, tev jārēķinās ar to, ka naudu varam saņemt tikai nākamajā darbdienā. Veicot maksājumu mogo filiālē, saņemsi apstiprinājumu vienas minūtes laikā. Tiklīdz veiktais maksājums būs saņemts, nosūtīsim tev SMS apstiprinājumu.

  • Vai kredītu ir iespējams atmaksāt pirms termiņa un cik tas maksā?

    Jā, tu vari atmaksāt aizdevumu pilnībā jebkurā brīdī. Kredīta pirmstermiņa atmaksas veikšanai komisijas maksa fiziskām personām netiek piemērota.

  • Vai kredīta atmaksu ir iespējams pagarināt un cik tas maksā?

    Lai atliktu maksājumu, ir jāveic maksājums saskaņā ar Cenrādi

  • Kā rīkoties, ja pēc kredīta saņemšanas man ir mainījusies kontaktinformācija?

    Tiklīdz mainās kontaktinformācija, tev par to noteikti jāziņo, zvanot 66900900 vai rakstot uz info@mogo.lv

  • Kā man rīkoties, ja nevaru kredītu atmaksāt?

    Ja radušās grūtības, sazinies ar mums, lai kopā rastu vislabāko risinājumu kredīta atmaksai.